Osvrt na 2017.godinu: Dramski studio, Škola glume, pozorište u Kaknju

Podijelite:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

JU KSC Kakanj posebnu pažnju posvećuje pozorišnom segmetnu poslovanja u svojoj misiji. U sklopu JU od 2000.godine djeluje Dramski studio i do danas je producirano 43 pozorišne predstave. Pored pozorišnih predstava, članovi Dramskog studija učestvuju u brojnim pozorišnim performansima koji se priređuju u sklopu kulturno-sportskih aktivnosti JU.

U sklopu Dramskog studija, osnvana je i Škola glume koja okuplja veliki broj mlađih polaznika. U toku 2017.godine održan je 8. ciklus Škole glume u Kaknju koji je realizovan u dvije grupe (mlađa i starija) i isti je pohađalo 30 polaznika. Obzirom da imamo stalne članove Škole glume, u novom ciklusu smo se opredijelili da vrijedne polaznike unaprijedimo i isti su postali članovi Dramskog studija što im donosi određene privilegije ali i nove izazove.

• Mlađa grupa polaznika je svoj ciklus završila premijerom predstave „Ježeva kućica“ koja je upriličena na velikoj sceni Doma kulture 25.5.2017.godine., a starija grupa je premijerno izvela pozorišnu predstavu „Mali princ“ također na velikoj sceni Doma kulture 01.06.2017.godine. Obje predstave su urađene u saradnji sa DOL scenom BNP Zenica. Režiju potpisuje Miroljub Mijatović, a asistent režije je Mirza Bajramović. Također obje predstave su igrane i na sceni Bosanskog narodnog pozorišta Zenica.

Ono što je veliki uspjeh za JU jeste i koprodukcija radio drame „Aladin“ koja je rađena u saradnji sa UG „Alternative“ i koja je izazvala veliku pažnju javnosti. To je radijski oblik teatra koji nije do sada tretiran u našem gradu kojem ćemo ubuduće više posvećivati pažnju.

Dramski studio JU KSC Kakanj je u toku 2017.godine premijerno odigrao profesionalnu pozorišnu predstavu „Ludilo udvoje“ čiju režiju potpisuje Mirza Mušija, a u istoj je pored našeg domaćeg glumačkog kadra, Mirze Mušije i Mirze Bajramovića, angažovana i profesionalna glumica Aida Bukva. Angažmanom Aide, kao i prefesionalnog scenografa Mensura Begičevića, a u produkciji JU KSC Kakanj, postigli smo najveći iskorak u dosadašnjoj realizaciji predstava, i ujedno je ovo 5 profesionalna pozorišna predstava JU. Ova predstava je također podržana od Fondacije za scenske, muzičke i likovne umjetnosti, a premijera je upriličena na velikoj sceni Doma kulture 26.4.2017.godine i to je ujedno prvi programski sadržaj povodom obilježavanja 50 godina postojanja JU. Do danas, predstava je odigrana 9 puta, od čega 2 puta u Kaknju, te 7 puta je gostovala u gradovima širom BiH. Također JU KSC Kakanj je sa ovom predstavom nastupila na 2 festivala u BiH.

Sve naše predstave pogledaju učenici osnovnih i srednjih škola s područja naše općine ali i šire kroz više repriznih igranja na daskama Doma kulture. Treba napomenuti da je predstava Dramskog studija JU KSC Kakanj “DNK” u toku 2017.godine gostovala na festivalu u Konjicu i osvojila 3 vrijedne nagrade i to: za najbolju autorsku muziku; za najboljeg glumca – Armin Šolbić i za najbolju epizodnu ulogu – Ena Sikira.

U toku 2017.godine ukupno je realizovano 40 pozorišnih aktivnosti. U odnosu na ranije godine, 2017. je protekla u znaku igranja vlastitih predstava, a brojke od 23 pozorišne izvedbe predstava Dramskog studija i Škole glume je dovoljan pokazatelj.

I ove godine smo realizovali projekat „Putujuće pozorište“ i na taj način omogućili djeci iz okolnih sela da pogledaju pozorišne predstave u svojim školama. Putujuće pozorište u 2017.godini je gostovalo u Tršću, Brnjicu i Brežanima.

Predstave koje su igrane u prostorijama  JU KSC Kakanj u periodu od januara  do decembra 2016. godine posjetilo je cca: 8000 posjetitelja.

Gore pomenute aktivnosti  smo sproveli u Domu kulture Kakanj, po prvi puta u renoviranoj Maloj sali DK i u parku Doma kulture. Kao i prethodnih godina, gosti iz BNP-a i naš partner su ostvarili najviše igranja, kakanjska publika je imala priliku gledati ponajbolju predstavu „Brašno u venama“ Sarajevskog ratnog teatara (SARTR), te ponovo vidjeti velikane i doajene bh. pozorišta: Zijaha Sokolovića, Izudina Bajrovića, Kaću Dorić, Admira Glamočaka, Selmu Alispahić, kao i Josipa Pejakovića, koji je igranjem vlastite predstave oborio sve rekorde posjećenosti u Parku Doma kulture. Možemo zaključiti da su sve predstave dobro posjećene i sa oduševljenjem ispraćene od strane publike. Igranjem predstava u Kaknju drugih produkcijskih kuća omogućavamo uspostavljanje boljih poslovnih i prijateljskih odnosa sa JU što omogućava povezivanja našeg Dramskog studija sa drugim gradovima.

Podijelite: