ODRŽANA OSNIVAČKA SKUPŠTINA UDRUŽENJA MREŽA NEZAVISNIH KINO PRIKAZIVAČA

Podijelite:

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on pinterest

Na otvaranju osnivačke skupštine Udruženja Mreža nezavisnih kino prikazivača prisutnima se obratio predsjednik Upravnog odbora Fondacije za kinematografiju Sarajevo Antonio Beus. U svom iscrpnom izlaganju prisutnim odgovornim iz upravnih tijela dvorana iz 14 gradova iz gotovo svih Kantona Federacije BiH istakao je da je proces nabavke opreme završen prošle sedmice sa potpisivanjem ugovora sa odabranim izvođačima radova na međunarodnom tenderu završenom početkom januara ove godine. Oprema za 13 dvorana u lokalnim zajednicama Federacije BiH je naručena po najboljim uslovima na tržištu te je krenuo period od 3 mjeseca za dostavu i instalaciju iste u svim dvoranama. Ono što je jednako važno u okviru realizacije projekta digitalizacije i modernizacije dvorana je da Udruženje omogućava pozicioniranje Mreže nezavisnih kino prikazivača kao relevantnog faktora na tržištu kino distribucije i prikazivanja u BiH i centralizovane odnose sa svim distributerskim kućama koje djeluju na teritoriji Bosne i Hercegovine

Takođe je istakao da će se putem Udruženja u narednom periodu organizovati obuka tehničnog osoblja i odgovornih u poslovima lokalne distribucije, marketinga i promocije te dodatnu edukaciju istih putem organizacije događaja vezanih za sve aspekte stručnog usavršavanja u navedenim poslovima te da će Udruženje svim članovima biti na usluzi kao servis za poslove programinga, promocije i marketinga. Naglašeno je da cijeli projekat ne bi bio moguć bez apsolutnog razumjevanja i podrške Ministrice Kulture i sporta Federacije BiH Zore Dujmović i Vlade Federacije BiH.

Radna atmosfera tokom održavanja osnivačke Skupštine Udruženja Mreža nezavisnih kino prikazivača

Skupština je nastavljena formalno pravnim dijelom u okviru kojeg je usvojen Statut Udruženja i dnevni red skupštine, izabrani Predsjednik Skupštine, Predsjednik i članovi Upravog odbora Udruženja i tako su se stekli uslovi za registrovanje istog kod nadležnih institucija.

Potom je otvorena diskusija za sve prisutne u toku koje su svi odgovorni i delegacija Fondacije za kinematografiju Sarajevo imali otvorene i konstruktivne razgovore po svim pitanjima vezanim za operativno funkcionisanje kino dvorana i svih pratećih sadržaja, promocije i marketinga programa kina i obuke tehničkog i odgovornog osoblja te situacije na tržištu kino distribucije i prikazivanja na teritoriji Bosne i Hercegovine te BH i regionalne kinematografije. Tokom diskusije prisutnima su se obratili i odgovorni nezavisnih kino dvorana koje već rade na teritoriji Federacije BiH a koji su podržali osnivanje Udruženja te kolegama prenijeli svoja iskustva i probleme u operativnom djelovanju.

U vrlo prijatnoj i radnoj atmosferi svi prisutni su dali veliku podršku osnivanju Udruženja i istakli da je od velike važnosti njegovo postojanje koje će dati punu podršku aktivnostima svih dvorana te u narednom periodu omogućiti njihovu ekonomsku održivost i profesionalan rad.

U narednom periodu po završetku formalno pravnih aktivnosti radna grupa Udruženja će krenuti u obilazak svih dvorana te će se na taj način krenuti sa pripremom operativnog djelovanja u tehničkom i promotivnom segmentu rada istih.

Ovo predstavlja finalnu fazu kapitalnog projekta digitalizacije i modernizacije dvorana u koji će tokom ljeta 2023.godine omogućiti BH, regionalnim i svijetskim autorima prikazivanje novih filmskih ostvarenja paralelnom sa većim centrima BiH, regionom i svijetom da dođu po puno većeg auditorijima gledatelja, u značajnoj mjeri podići tržište kino prikazivanja te nivo kulture u Federaciji BiH.

Podijelite: