Svečana završnica KD 2017: Premijerno prikazan dokumentarni film “Dom naših želja – 50 godina JU”

Podijelite:

Večeras je u prekrasnom ambijentu Parka Doma kulture upriličena svečana završnica Kulturno-sportske manifestacije “Kakanjski dani 2017” i premijera dokumentarnog filma u produkciji JU KSC Kakanj pod nazivom “Dom naših želja – 50 godina JU”. Ovo je prvi projekat ovakve prirode naše Ustanove i nadamo se da ćemo ih u budućnosti imati još više.

Večeras su dodijeljene zahvalnice za pojedince koji su svojim djelovanjem doprinijeli radu JU. Zahvalnice je uručio dir. Aldin Šljivo koji je podijelio utiske o ovogodišnjoj Kulturno-sportskoj manifestaciji “Kakanjski dani” te o dokumentarnom filmu “Dom naših želja – 50 godina JU”. Kompletno obraćanje direktora donosimo u nastavku.

“Zaista je danas za mene posebna privilegija biti direktor jedne ovakve Javne ustanove koja s jedne strane doživljava jedan veliki uspjeh u svome radu, a sa druge strane obilježava 50 godina postojanja i djelovanja u polju kulture i sporta.

Iako osjećam znakove umora kao i sve moje kolege i kolegice koji su evo dali maksimum od sebe da proteklih pet dana prođe sve u najboljem redu kako smo i zamišljali, i namjerno kažem da su to moje kolege i kolegice a ne radnici ili zaposlenici, upravo ta činjenica svima nama daje snagu i volju da stalno i iznova napredujemo i dajemo svoj doprinos u ovoj branši kojom se bavimo. S toga na samom početku koristim priliku da vam se svima zahvalim – Hvala vam od srca.

Kao što je Nerma i najavila, dva su razloga zašto sam ja dobio riječ da vam se obratim, to je dakle završna noć Kulturno sportske manifestacije Kakanjski dani i svakako promocija dokumentarnog filma koji obuhvata 50 godina djelovanja i postojanja JU.

Kada su u pitanju “Kakanjski dani 2017” vi znate da smo ih najavili kao projekat koji je originalan, jedinstven i za sve generacije. E ja baš mislim da su takvi i bili. U 6 dana realizovati preko 50 različitih sadržaja, dakle različitih, i ne radi se samo o predstavama, ili samo o koncertima, o turnirima, ili samo o dječijim sadržajima – nego sve to zajedno i bez ijednog ozbiljnijeg incidenta. Sve je onako kako smo i planirali i kako smo zamislili, i uz to vrlo kvalitetni sadržaji koji su okupili eminentna imena iz svijeta muzike, kulture, umjetnosti, sporta… To je veliki uspjeh ne samo za nas kao organizatora ove manifestacije nego za cijeli naš grad obzirom da je ova manifestacija prevazišla okvire lokalne zajednice.

Uvijek će biti zadovoljni i oni koji su manje zadovoljni, ali bezbroj sugestija smo dobili sa željom da ova manifestacija traje više dana pa čak i tokom cijelog ljeta. Što se tiče sadržaja i organizacije mi se ne bojimo i voljeli bismo da je to tako, ali znate da imamo problem lokacije centralne bine i tog nekog trga koji Kakanj još nema, a ja se nadam da smo dokazali da postoji potreba za istim i da ćemo u narednom periodu svi zajedno pronaći način da se riješi i taj problem. Do tada, nepostojanje trga ne smije nam biti razlog  da ne promovišemo našu kulturu, sport, zabavu i sve talente s kojima se ponosimo. Veliki doprinos su dali svi oni koji su bili uključeni u ove programe, stoga koristim priliku da se zahvalim svim NVO, Domu zdravlja, Policijskoj stanici Kakanj, Zavodu za planiranje i izgradnju općine Kakanj, Vodokomu, Vatrogascima, Javnim ustanovama, Sportskim udruženjima i kolektivima, svim građanima i građankama kojima smo na neki način uzurpirali ovih dana prostore oko zgrada. Hvala vam na strpljenju, na sugestijama, na pomoći i svakako idemo dalje, već od sutra trebamo razmišljati o novim sadržajima šta ponuditi za narednu godinu jer smo postigli visok nivo  koji treba održati.

Kada je u pitanju druga tema, tj promocija dokumentarnog filma kojeg smo nazvali „Dom naših želja“ smatram da je to jedan veliki  historijski projekat na kojem se radilo nešto više od pola godine i evo uspjeli smo ga kompletirati. Zamolio bih vas da ne obraćate pažnju na sitnice u ovom filmu. Vrlo mlada ekipa je radila na filmu, možda smo nešto slučajno izostavili ili preskočili ali u suštini vrlo je bitno da smo uspjeli dobiti informacije od ljudi koji su skoro cijeli svoj život proveli u ovoj Ustanovi i dali nam podatke koji su sada već vrijedni a da ne govorim koliko će biti vrijedni kada budemo obilježavali i 100 godina postojanja JU. Velika imena su prošla kroz ovu ustanovu, velike su se statutarne izmjene dešavale u ovih 50 godina, objekti su dograđivani, rušeni, zidani, davani na upravljanje drugima itd. Naime, moramo znati da je 50 godina od izgradnje ovog kompleksa Doma kulture, dakle temelji su isti, ništa se nije mijenjalo, a eto u tih 50 godina proširili smo djelovanje i na Sportsku dvoranu koja je izgrađena 87.godine pa i na Gradsku likovnu galeriju, Muzej Kaknja itd.

Djelatnosti su se mijenjale iz godine u godinu, nekad je preovladavala djelatnost obrazovanja, nekada prikazivanja filmova..nekad 80.ih je djelovala i Muzička škola pa se ugasila pa evo danas opet imamo rad Muzičke škole itd. Uglavnom svi ovi podaci su detaljno predstavljeni kroz ovaj film i zato kažem da je velika stvar da još imamo žive naše uvažene kulturnjake koji su nam nesebično dali sve ove podatke koji bi vjerovatno za koju godinu pali u zaborav. I na kraju hvala Mirzi Mušiji i Frame production-u koji su sa strpljenjem radili na ovom filmu i uspjeli isti kompletirati.

Ova godina je posebna za našu Ustanovu, ove godine je ova Ustanova dobila i najveće priznanje Općine Kakanj dakle, Grb Općine Kakanj koji s ponosom nosimo i trudimo se da to povjerenje uvijek opravdavamo.

Hvala vam još jedanput što nas pratite i dajete nam podršku u našem radu. Uživajte u premijeri.”

JU KSC KAKANJ

Podijelite: